ח"כ מיכל וולדיגר מרגיעה: "אי אפשר להתעלם מהחרדה"

חיה ספיר No Comments on ח"כ מיכל וולדיגר מרגיעה: "אי אפשר להתעלם מהחרדה"

ח"כ  מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' בראיון בתכנית עניין משפחתי בהגשת מירי שניאורסון על הפעילות אותה היא מקדמת בבריאות הנפש, לאור המשבר הלאומי אחרי הטבח הקשה: "צריכים להגן על עצמינו. לא להיחשף לתיעודים ודיווחים מזעזעים, וכמובן אם צריך ללכת לתמיכה"

צילום: elements.envato
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר האוצר, ח"כ  מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' דיברה בתכנית עניין משפחתי בהגשת מירי שניאורסון על הפעילות אותה היא מקדמת בבריאות הנפש, לאור המשבר הלאומי אחרי הטבח הקשה, חוסר האמון במערכת הפוליטית, המשפטית והצבאית, המלחמה והטילים והאזעקות.

"הזוועות שחווינו כולנו, בין המעגל הראשון שהיה שם, בין המעגל השני, הכניסה את כולנו לחרדה. נוכל לצאת מהחרדה ומהדחק, לא כולנו צריכים עזרה מקצועית, תמיכה של הסביבה יכולה לעזור, אבל מי שמרגיש שהוא צריך עזרה חייב לפנות למוקדים הרלוונטיים שנפתחו בכל רחבי הארץ" אמר ח"כ וולדיגר.

"כולנו חשופים, בין בעיתונים ובין בניידים וברדיו ואנחנו צריכים להגן על עצמינו. לא להיחשף לתיעודים ודיווחים מזעזעים, וכמובן אם צריך ללכת לתמיכה. הפתיעו אותנו, חטפנו מכה חזקה אבל יש לנו צבא חזק, מהחזקים בעולם, וגם הקהילה חזקה תראו את החוסן הלאומי. יש מקום לשפר את המערכות אבל הם חזקות מאוד ומסייעת למשפחות שביתן נפגע".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות